Cand?
|
Ce
si cum?
|
Unde?
|
Cine
participa?
|
Cine
conduce punerea in aplicare?
|
Septembrie
|
-Prezentarea proiectului
in fiecare comunitate scolara;
-diseminarea proiectului
in comunitatea locala;
-alegerea criteriilor de
selectie pentru echipa de elevi si profesori si selectarea echipelor de
lucru;
– familiarizarea cu
beneficiarii direcți în școlile participante.
|
In
fiecare din scolile partenere.
|
Toti
profesorii si elevii
|
Coordonatorul
proiectului din fiecare scoala.
|
Octombrie
|
-Proiectarea
blogului (BG);
-crearea
paginii de facebook(RO);
-realizarea
studiului de voluntariat(BG);
-aplicarea si
interpretarea studiului de voluntariat(RO&BG);
-participarea la ACES
prima intalnire in Sarajevo, Bosnia & Herzegovina;
-pregătirea PPT a
școlii, regiunii și țarii.
|
Fiecare
scoala partenera
|
Elevi
si profesori din fiecare scoala
|
Echipa
de profesori din fiecare tara
|
Noiembrie
|
-masă rotundă cu
voluntari ONG ,
-actiuni de solidaritate
pentru mediu –ecologizarea zonei scolare;
-actiuni sociale de
solidaritate-elevii invata copiii cu nevoi speciale sa faca felicitari de
Craciun si decoratiuni pentru piata de caritate de Craciun;
-scrierea
poveștilor de viață , pe baza experienței de la școala
specială pentru copii cu nevoi
|
Fiecare
scoala partenera
|
Elevi și profesori din
fiecare școală, voluntari, școli cu nevoi speciale
|
Echipa
de profesori din fiecare tara
|
Decembrie
|
-organizarea pieței
de caritate de Crăciun pentru a strange bani pentru copiii cu nevoi speciale;
-organizarea Crăciunului
într-o cutie pentru a colecta cadouri mici pentru orfani ;
-acțiuni sociale de
solidaritate: cumpararea de cadouri pentru copii cu nevoi speciale și
daruirea cutiilor cu cadouri orfanilor.
|
Fiecare
scoala partenera
|
Elevi și profesori, scoala pentru copiii cu nevoi
speciale, orfelinate
|
Echipa
de profesori din fiecare tara
|
Ianuarie
|
-Organizarea unui
concurs PPT numit " Ei au putut și noi putem , de asemenea! "
menit să promoveze viața de eroi nationali care ne inspira;
-actiuni sociale de
solidaritate-daruirea de cadouri si un spectacol de muzică pentru bătrânii
dintr-un azil
-scrierea
poveștilor de viață , pe baza experienței de la azil.
|
Fiecare
scoala partenera
|
Elevi
si profesori
|
Echipa
de profesori din fiecare tara
|
Februarie
|
-Activitate sociala-inatarea orfanilor
sa cante vocal sau instrumental;
-organizarea unei competitii video
numite “un act de bunatate” pentru a fi partajata pe blogul proiectului ;
-scrierea povestilor de viata,pe baza
experientei de la orfelinate.
|
Fiecare
scoala partenera
|
Elevi
si profesori,
orfani
|
Echipa
de profesori din fiecare tara
|
Martie
|
-Coordonatorii ,
profesorii însoțitori și elevii revizuiesc activitățile
proiectului pentru a face ajustările necesare ;
-elevii împărtășesc
și compara rezultatele intermediare ale activităților proiectului;
-proiectarea colectiei
electronice comune de povesti de viata despre adolescenti si batrani
defavorizati;
-dialog intercultural
prin activitati non-formale.
|
Romania
|
Beneficiari direcți și indirecți
|
Echipa
de profesori din fiecare tara
|
Aprilie
|
-Coordonatorii ,
profesorii însoțitori și elevii revizuiesc activitățile
proiectului pentru a face ajustările necesare ;
-elevii împărtășesc
și compara rezultatele intermediare ale activităților proiectului;
-imprimarea brosurii de
povesti de viata ale adolescentilor si bătrâni defavorizati ;
-prelucrarea DVD-urilor cu
PPT ale profilelor scolilor, eroi naționali, filmele "un act de
bunătate"; -dialog intercultural prin activitati non-formale.
|
Bulgaria
|
Participanti direcți și indirecți
|
Echipa
de profesori din fiecare tara
|
Mai
|
Scrierea raportului final narativ si financiar.
|
Fiecare
scoala partenera
|
Echipa
de profesori din fiecare scoala partenera
|
Coordonatorii
proiectului
|