Plan activități

Plan activități

Cand?

Ce
si cum?

Unde?

Cine
participa?

Cine
conduce punerea in aplicare?

Septembrie

-Prezentarea proiectului
in fiecare comunitate scolara;

-diseminarea proiectului
in comunitatea locala;

-alegerea criteriilor de
selectie pentru echipa  de elevi si profesori si selectarea echipelor de
lucru;

– familiarizarea cu
beneficiarii direcți în școlile participante.

In
fiecare din scolile partenere.

Toti
profesorii si elevii

Coordonatorul
proiectului din fiecare scoala.

Octombrie

-Proiectarea
blogului (BG);

-crearea
paginii de facebook(RO);

-realizarea
studiului de voluntariat(BG);

-aplicarea si
interpretarea studiului de voluntariat(RO&BG);

-participarea la ACES
prima intalnire in Sarajevo, Bosnia & Herzegovina;

-pregătirea PPT a 
școlii, regiunii și țarii.

Fiecare
scoala partenera

Elevi
si profesori din fiecare scoala

Echipa
de profesori din fiecare tara

Noiembrie

-masă rotundă cu
voluntari ONG ,

-actiuni de solidaritate
pentru mediu –ecologizarea zonei scolare;

-actiuni sociale de
solidaritate-elevii invata copiii cu nevoi speciale sa faca felicitari de
Craciun si decoratiuni pentru piata de caritate de Craciun;

-scrierea 
poveștilor de viață , pe baza experienței de la școala
specială pentru copii cu nevoi

Fiecare
scoala partenera

Elevi  și profesori din
fiecare școală, voluntari, școli cu nevoi speciale

 

Echipa
de profesori din fiecare tara

Decembrie

-organizarea pieței
de caritate de Crăciun pentru a strange bani pentru copiii cu nevoi speciale;

-organizarea Crăciunului
într-o cutie pentru a colecta cadouri mici pentru orfani ;

-acțiuni sociale de
solidaritate: cumpararea de  cadouri pentru copii cu nevoi speciale și
daruirea cutiilor cu cadouri orfanilor.

Fiecare
scoala partenera

Elevi și profesori, scoala pentru copiii cu nevoi
speciale, orfelinate

 

Echipa
de profesori din fiecare tara

Ianuarie

-Organizarea unui
concurs PPT numit " Ei au putut și noi putem , de asemenea! "
menit să promoveze viața de eroi nationali care ne inspira;

-actiuni sociale de
solidaritate-daruirea de cadouri si un spectacol de muzică pentru  bătrânii
dintr-un azil

-scrierea
poveștilor de viață , pe baza experienței de la azil.

Fiecare
scoala partenera

Elevi
si profesori

Echipa
de profesori din fiecare tara

Februarie

-Activitate sociala-inatarea orfanilor
sa cante vocal sau instrumental;

-organizarea unei competitii video
numite “un act de bunatate” pentru a fi partajata pe blogul proiectului ;

-scrierea povestilor de viata,pe baza
experientei de la orfelinate.

 

Fiecare
scoala partenera

Elevi
si profesori,

orfani

Echipa
de profesori din fiecare tara

Martie

-Coordonatorii ,
profesorii însoțitori și elevii revizuiesc activitățile
proiectului pentru a face ajustările necesare ;

-elevii împărtășesc
și compara rezultatele intermediare ale activităților proiectului;

-proiectarea colectiei
electronice comune de povesti de viata despre adolescenti si batrani
defavorizati;

-dialog intercultural
prin activitati non-formale.

Romania

Beneficiari direcți și indirecți

 

Echipa
de profesori din fiecare tara

Aprilie

-Coordonatorii ,
profesorii însoțitori și elevii revizuiesc activitățile
proiectului pentru a face ajustările necesare ;

-elevii împărtășesc
și compara rezultatele intermediare ale activităților proiectului;

-imprimarea brosurii de
povesti de viata ale adolescentilor si bătrâni defavorizati ;

-prelucrarea DVD-urilor cu
PPT ale profilelor scolilor, eroi naționali, filmele "un act de
bunătate"; -dialog intercultural prin activitati non-formale.

Bulgaria

Participanti direcți și indirecți

 

Echipa
de profesori din fiecare tara

Mai

Scrierea raportului final narativ si financiar.

Fiecare
scoala partenera

Echipa
de profesori din fiecare scoala partenera

Coordonatorii
proiectului